[vc_row content_placement=”middle”][vc_column][vc_column_text] گران قیمت‌ترین ساعت دنیا ! یکی از ساعت‌های مچی شرکت “Patek Philippe” با قیمت ۳۱ میلیون دلار به فروش رسید و آن را به گران‌ترین ساعت مچی دنیا که تاکنون معامله شده است تبدیل کرد! رولکس دیتونای پاول نیومن (بازیگر مشهور آمریکایی) رکورد قبلی گران ‌قیمت‌ترین ساعت دنیا را در سال ۲۰۱۷ به […]

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column][vc_column_text]

گران قیمت‌ترین ساعت دنیا !

یکی از ساعت‌های مچی شرکت “Patek Philippe” با قیمت ۳۱ میلیون دلار به فروش رسید و آن را به گران‌ترین ساعت مچی دنیا که تاکنون معامله شده است تبدیل کرد! رولکس دیتونای پاول نیومن (بازیگر مشهور آمریکایی) رکورد قبلی گران ‌قیمت‌ترین ساعت دنیا را در سال ۲۰۱۷ به ثبت رسانده بود.۱۷.۷ ملیون دلار برای آن ساعت پرداخت شده بود!

وجود ۱۳۶۶ قطعه متحرک در اجزای این ساعت یکی از شگفتی‌هایی است که نظر مخاطبان را به این ساعت جلب می‌کند.
شاید باورتان نشود اما این ساعت از استیل ساخته شده‌است! فولاد اگرچه یک فلز گرانبها یا نادر نیست، اما در سال‌های اخیر تبدیل به فریبنده‌ترین ماده در میان کلکسیونرهای ساعت شده است. نسخه‌های طلایی و نقره‌ای از این مدل وجود دارد اما گران قیمت‌ترین آن‌ها همان ساعتِ استیلِ دل‌فریب است!
جالب است بدانید مدل Patek Philippe Grandmaster Chime در حراجی که به منظور کمک به تحقیقات بر روی نوعی بیماری تحلیل مفاسد شایع در کودکان (DMD) برگزار شد، فروخته شد. این واقعیت که این حراج برای امور خیریه بوده است، به بالا رفتن قیمت این کالا در مناقصه کمک شایانی کرده ‌است.
البته اگر این نوع مناقصه‌ها و این ورژن بخصوص را کنار بگذارید به قیمت حدودی ۲.۵ ملیون دلار برای ورژن‌های تجاری این مدل می‌رسید که همچنان آن را لاکچری‌ترین ساعت دنیا معرفی می‌کند! واقعیت آن است که همواره ساعت‌های سفارشی با قیمت‌های نجومی تولید شده و می‌شوند و به‌راحتی نمی‌توان یک ساعت را گران قیمت‌ترین ساعت دنیا معرفی کرد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle”][vc_column][vc_column_text]

[/vc_column_text][vc_masonry_media_grid element_width=”6″ grid_id=”vc_gid:1583826461846-420e411b-1c7b-7″ include=”10364,10365,10366,10367″][vc_single_image image=”10359″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row]

  • تاریخ: جمعه 16 اسفند 1398 - 16:42
  • نویسنده: علی آقایی
  • صفحه: